Relationsproblem

Nemos och mitt förhållande knakar i fogarna lite efter den senaste timmen. Inte nog med att han käkade på mina ljus så har han nu hunnit rymma två gånger. Och medan jag städade toaletten gjorde han nya hyss. Jag hittade min ryggsäck i ett minst sagt suspekt tillstånd bär jag kom ut. Konstigt nog låg det papper kvar. Det är inte likt Nemo att lämna snacks på det viset. 
Men det var bara att följa spåren och inse att min kanin är en riktig godisråtta!


Han hade sniffat sig fram till godiset och länsat en hel ask...

Nu ligger han här mätt och belåten. Det är nästan så jag hoppas att den lille rackaren får ont i magen och lär sig en läxa. Om någon tycker att det är jobbigt att städa med barn i huset kan ni ju testa med en kanin...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0