Snökaos och sjukdom

Sjukstugan fortsätter här hemma. Det tog om på mig. Tuva och Fredrik verkar feberfria idag men hostiga och snoriga. Jag har problem med bihålorna så jag har inte kunnat sova, tur att jag haft en bra bok att läsa. 

Snön fortsätter att falla. Vi har haft lite problem med skottningen eftersom ingen orkat ens klä på sig kläder. Nellie och Tuva har haft pyjamas dygnet runt i två veckor snart. Idag var det dock givet att Fredrik och Tuva fick skotta, tack gode Gud! Skotta med feber och influensaont i kroppen är inget jag rekommenderar. Eftersom vi varit sjuka sedan första snön kom har ingen av barnen kunnat leka ute i snön än. Nu måste det väl bli bättre snart? 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0