Pigga tider

Nu tror jag att jag törs säga att det äntligen har vänt.
 
Tuva brukar kunna fatta tycke för vissa personer oavsett om de har gjort något särskilt eller ens träffat henne. Hon har under något år varit helt besatt av Fredriks jobbarkompis Björn, som hon träffat max två korta stunder. Det började med att hon frågade vilka Fredrik skulle jobba med varje kväll han åkte till jobbet. Hon blev lika glad varje gång han skulle jobba med Björn. Det eskalerade till att hon pratade om Björn mer och mer. Nu för tiden när vi gör någonting roligt i familjen så brukar hon oftast säga något om hur Björn skulle älska att göra samma sak eller att han skulle vinna i något spel som vi spelar. Igår morse när hon slog upp ögonen visste jag efter första meningen att hon var frisk igen. Det första hon sa var "Tänk om Björn skulle snubbla och ramla ner i en pool" och så gapskrattade hon. Haha, underbara unge! Jag har aldrig träffat den här Björn men det känns som han är en stor del av vår familj ;)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0