Tentaskrivande

På högskolan i Dalarna läser jag två kurser parallellt hela tiden på halvfart. Jag är så otroligt less på det nu. Jag kan inte hålla isär kurserna och det är sjukt jobbigt och stressande att få två tentor samtidigt. Nu har jag suttit hela dagen och fått ihop 800 ord av 2500 ord, på den ena tentan. När jag sätter mig in i den ena kursens tenta tappar jag helt innehållet i den andra. Jag föredrar att läsa en kurs i taget. Tack och lov har jag klarat hälften av SVA kurserna på högskolan i Dalarna efter de här två tentorna. Då blir det nedförsbacke. Nu ser jag fram emot påsken nästa vecka. Tanken är att jag ska vara klar med tentorna på skärtorsdagen och då tar jag ett välförtjänt lov. Jag spontanbokade en resa idag, till Thailand i Jan 2017. Tuvisen måste få chans att ladda batterierna nästa vinter och vi andra skulle inte direkt lida av det heller. Få se om jag får med Fredrik på Thailandståget innan bokningen går ut. Jag håller tummarna för det.

 
Thailand we miss U
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0