Möhippa

I helgen var det dags för möhippa. Vi tog med Madde till Stockholm där vi var på high heels kurs (jag har fortfarande ont i fötterna), sedan badade vi i poolen på hotellets tak. 35 grader i vattnet, lite skillnad mot Malmös 8 grader. Solen värmde och vinet var ljuvligt. Vi avslutade kvällen med karaoke och dans. Det var en toppenhelg helt enkelt! 







Nu har det varit fullt ls medvetslös inså många helger så nu är jag helt slut. Jag tackar nej till helgens 30års fest och nöjer mig med att fira mammas 55års dag på fredag tillsammans med familjen ute i Gräsbäcken. Imorgon är det gd-GIF och på onsdag åker Charlotte och jag till Ljusdal för att hälsa på Josefin och hennes lilla Lennon. 

Nemo och jag är osams igen...



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0