23 juni

Vi njuter av sommarlovet och har kommit in i den rätta lunken. Vi sover länge på morgonen och tar det lugnt och laddar batterierna. Tjejerna leker otroligt bra och verkar inte lida av att det inte är så många andra barn lediga än. Gårdagen spenderades i Furuviksparken med Charlotte och Alva.  Det var inga köer alls så tjejerna kunde åka så mycket de ville. Charlotte och jag höll på att frysa ihjäl för det blåste så kallt. Fredrik gick runt och kammade hem chokladvinster  och ökade på gosedjurssamlingen som Nellie avgudar. 



Idag fyller älskade Elise ett år. Grattis gullunge <3  vi ska fira henne i helgen vilket var passande eftersom både Fredrik och jag är stormförkylda. 
Fasters lilla gullis som har blivit ett år redan.

På tisdag fyller mitt stora hjärta nio år. Helt galet! Vart tar tiden vägen?! Hon har lite jobbigt när alla frågar vad hon önskar sig eftersom hon inte önskar sig något. Förutom pannkakor i sängen på morgonen och middag på restaurangen där man kastar nötter på golvet( läs church street saloon). Inte helt otippat att hon önskar sig mat. Tyvärr är church street stängt på tisdag så det får vi ta dagen efter. Däremot har jag beställt en hästtårta till henne. Jag hoppas att hon kommer gilla den. Vi ska även ge henne en klocka att ha på armen. Nu jädrar ska vi träna på klockan! 
Här sitter hon och filosoferar <3 min stora tjej


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0