Edens barn

Igår åkte mamma och jag på en roadtrip från regniga Gävle till soliga Örebro för att se Ingela och Andreas i Edens barn. Musikalen har egentligen premiär idag så vi såg på genrepet. Jag har varit rädd att jag inte skulle hinna med att se musikalen eftersom vi åker till Långå på söndag och Fredrik jobbar hela helgen. Jag blev så glad när jag såg att det gick att få tag på biljetter till torsdagen. Musikalen var fantastisk! Ingelas framträdande var outstanding! Jag önskar att alla gick och såg den. Tyvärr spelas den bara i Örebro från 17-31/7.

Nu längtar vi till Långå hela familjen! Det ska bli otroligt skönt att få komma upp till lugnet och njuta av fjällsluften ett tag. Vi har fyllt på fiskelådan med lite nya prylar så vi hoppas på stor fiskelycka 🎣

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0