Fotoalbum

Tjejerna plockade fram alla fotoalbum här på kvällskvisten. Gud så härligt det är med alla gamla bilder. Jag har varit så otroligt duktig på att sätta in i album. Men nu ligger jag ca 2 år efter. Stackars Nellie undrade om jag inte hade knäppt några bilder på henne när hon är stor. De frågade som vanligt vart jag är också, eftersom Fredrik är fullkompligt oduglig på att knäppa kort så får jag i stort sett aldrig vara med på bild. Som tur är har Tuva blivit duktig på att knäppa så nu händer det att jag är med någon enstaka gång så familjen vet att jag också hör ihop med dem. Jag bestämde mig iaf för att det är dags att framkalla och ta tag i de år som ajg ligger efter med. Inget lätt jobb när man knäpper så mycket bilder som mig. Det roliga var att Fredriks jobbarkompis häromdagen lade ut en bild på instagram på en strand. Jag skrev att det såg precis ut som på Koh mak där vi varit. Och mycket riktigt var det där de var. Nu när jag skulle sätta igång att välja ut bilder att framkalla så var det just därifrån bilderna var som jag skulle börja med. Ååååh va sugen jag blir på att åka utomlands igen!!
 
 
Koh mak November 2012
 
Underbara ungar <3
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0