Jullov

Den här familjen var verkligen i stort behov av ett långt jullov. I morse sov vi till 11 och åt frukost vid 12. Efter det åkte vi till Brynäsvallen för att åka skridskor. Tuva är lite ur balans och har varit det sedan strax före jullovet så hon blev ledsen när vi kom till ishallen och ville inte åka. Efter att ha sett Nellie glida runt en stund ångrade hon sig och åkte en liten stunf iaf. Tuva har fått så stora fötter så hon har fått mina skridskor så nu har jag lyckats hitta ett par nya på blocket så jag också kan åka nästa gång. Jag lånade Tuvas en lite stund nu och Nellie tyckte att det var så roligt att åka med mig att det knappt gick att få hem henne. Det känns lite som vårt liv just nu. Den ena grinar och vill gå hem och den andra vägrar att gå hem. Jag hoppas att all den här vilan kommer att kicka in hos Tuva snart så hon kan lugna ner sig lite ocg slippa oroa sig så mycket.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0