Jobb och skola

Då var det klart. Jag är nu anställd som lärare på komvux. Det känns otroligt spännande och roligt. Jag har haft en intressant första arbetsdag med massor av nya ansikten och namn att lägga på minnet så nu ligger jag utslagen på soffan. Om två och en halv vecka börjar min egen skola så jag får börja lite lugnt med bara heltidsjobb 😁 

Igår var vi på Furuvik tillsammans med Niklas, Claudine och Adeline. Vi hade en härlig dag med massor av karusellåkning. Tyvärr slutade det med spöregn när vi alla satt i slänggungan så vi blev dyngsura. 








Tuva och Nellie har varit bästisar hela sommarlovet men nu märks det att det är lagom att börja med skola och förskola igen så att de får leka med andra barn. Vi har haft ett underbart sommarlov utan måsten och krav. Vi har inte stressat alls utan bara njutit och tagit dagarna som de kommer. Vi är helt utvilade och redo att återgå till vardagen  igen. Jag är så utvilad att jag inte ens lyckats sova mer än en halv natt de senaste två veckorna. Jag har sovit klart helt enkelt. 

Kommentarer
OLIVIA

Mysiga bilder. :)

2015-11-26 19:20:30
URL: http://www.kaffedrickare.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0