Vårsol

Nu är det dags att ta tag i de här extra hullet som jag lagt på mig sedan jag började plugga. Bättre sent än aldrig. Idag tig Tuva cykeln medan jag tog en prommis till biblioteket i bomhus centrum. Där lånade vi några böcker. Vi kör hårdträning med läsövning nu så då var det lika bra att införskaffa lite nytt material. Det är så härligt med solen synd bara att det var så kall vind. 

På vägen hem stannade vis hos min farmor och drack lite kaffe. Nellie har lekt hemma hos en kompis för första gången idag. Det var jobbigt för Tuva så det var bra att vi hade annat att göra. 

Jag skrev mitt prov i historia 1b idag hos Miroi. Det kändes som det gick bra. Jag har sökt historia på högskolan som extra kurs till hösten eftersom jag tyckte att det va så spännande. Får se om jag kör dubbelt plugg eller om jag ska jobba lite extra istället.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0