Tidspress

För första gången på många veckor hade inte jag någon tid att passa på morgonkvisten. Dagens föreläsning börjar nämligen 13.00. Vilken skillnad det innebar för tjejerna. Båda två vaknade av sig själv före klockan ringde. Jag kom till och med iväg med Tuva i tid för en gångs skull. Vi hade en kvart tillgodo till och med. Det är skrämmande att tänka på hur mycket jag påverkar dem, jag anser inte att jag stressar dem på morgonen när jag också har en tid att passa men uppenbarligen så måste jag tänka om. Idag slev det otroligt tydligt att mitt beteende påverkar dem. Även om jag själv inte är medveten om att jag beter mig annorlunda. Det tål att tänkas igenom i dagens stressamhälle. 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0