Tiden går

Istället för att be om ursäkt för hur länge sedan det var jag skrev så tänkte jag ta en liten uppdatering istället. Jag studerar 150% just nu och så jobbar jag extra som vikarie så det är därför jag har haft lite svårt att hinna med bloggen. De få stunder som jag har till övers tillbringar jag helst med tjejerna och Fredrik. Fredrik och jag lyckades ta oss till Stockholm tillsammans med våra kära vänner Wängmans och Hägg för en helg där vi fick vila upp oss och shoppa loss lite. Här dricker vi drinkar på TGIF
 
Tyvärr var jag inte så pigg under helgen och det visade sig att jag hade lunginflammation och bihåleinflammation när vi kom hem.
 
Kusin Isac har fyllt fem år.
 
Även vår lilla tjej har fyllt fem år. Älskade lillisen har blivit så stor. Hon är så otroligt klok och duktig. Jag kan inte fatta att hon bara är fem år, hon beter sig äldre än så. Hon fyllde en torsdag så vi började med att fira henne med paket i sängen och ha en dag där bara vi i familjen firade henne.
Jag hade förberett henne på att hon inte skulle få så många paket på födelsedagen eftersom de flesta skulle fira henne på helgen efter. När kvällen kom var hon så nöjd och sa "Men mamma, du sa ju att jag inte skulle få så många paket men jag är jätteglad för alla mina paket". Gullis <3
 
På lördagen firade hela släkten henne.
kusinerna
Alla var finklädda
 
Sedan avslutades kalashelgen med ett barnkalas för alla kompisar. Vilket gäng! Det var förvånansvärt lugnt för att vara ett gäng med 4-6 åringar
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0