Sista dagen

Jag missade min sista dag på praktiken eftersom Tuva hade en jobbig natt utan sömn. Hon var rädd, ledsen och arg hela natten så det kändes inte rätt att skicka henne till skolan. Det var kanske lika bra att jag missade sista dagen så slapp det blir ett jobbigt avsked. Praktiken har varit så fantastiskt rolig och jag känner verkligen att jag hittat rätt. Men Gud vad det ska bli härligt att få sticka näsan i böckerna igen!  Jag älskar verkligen att få läsa mig till nya kunskaper. Jag känner mig inte klar med plugget än. Plus att det blir svårare att passa ihop arbete med barnen. När jag pluggar är det aldrig problem att sätta dem först. Plugga kan jag alltid göra senare. Det är inte alltid lika okomplicerat med ett arbete.

Nellie var också hemma med oss och eftersom Tuva var så låg så kämpade vi på med att hålla humöret uppe. Vi käkade lunch på Östens pärla. På eftermiddagen tog vi en cykeltur. Nu håller jag tummarna för att vi får sova inatt. Godnatt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0