Höstlov

Jag startade lovet med en tjejresa till Åland. Innan jag åkte frågade Tuva "Mamma kan du köpa något åt mig och Nellie?"  "Vadå?" Svarade jag. " Kanske en pizza eller en klänning" svarade Tuva 😂 hon är inte förtjust i varken klänningar eller pizza. 

Vi hade en underbar helg med massor ev tjejsnack och jättegod mat. Precis vad jg behövde efter fem veckors VFU. Jag är så lyckligt lottad som har så underbara vänner! 



Hemma storstädade vi huset på måndagen. Inte favoritsysselsättningen i hushållet. Men alla deltog. Familjeaktivitet. Idag har vi hälsat lilla Adeline <3

Imorgon åker tjejerna och jag tåg till Örebro för att hälsa på Ingela och Andreas. Det ska bli så himla mysigt. Imorgon ska vi gå på dockteater. 

På fredag ska vi till Amalias djurlekis och på lördag ska vi vara med Ida i stallet. Söndagen blir vilodag innan skolstarten. Ett härligt lov med massor av roliga aktiviteter 😊👍

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0