Trött

Trött, tröttare, Therese. Jag går fortfarande och väntar på att det ska lugna ner sig tidsmässigt. Jag minns bara inte om jag har väntat på det för evigt, sen jag började plugga eller bara sen jag klev på VFUn. Zzzzznark. Idag och imorgon ska jag ta igen två VFU dagar eftersom jag var sjuk under den perioden. Det ska bli roligt. Jag ska hålla i fyra lektioner. 

Tuva var på djurlekis för första gången igår. Jag vet inte om det var dumt att sätta henne på en andra aktivitet. Hon är helt ur gängorna nu på morgonen och gnäller över det mesta. Men hon tyckte att det va jätteroligt igår så vi får testa nästa vecka också och se om hon blir så här då också eller inte. 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0