Stallet och stugan

Idag har Tuva och jag besök Ida och Pantis. Äntligen! Det va alldeles för länge sedan! Pantis var så där underbar som alltid. Världens snällaste häst. Snel hest som Ida skulle ha sagt. Ida har flyttat henne till ett nytt stall. Mycket populärt enligt mig och Tuva för här fanns två gosiga och hundar och illern Puma. Fantastiskt! 














Den här gången fick Tuva var med och åka vagn. Själv fick jag inte plats så jag tog en prommis istället. Lika bra. Det här fläsket börjar inte bli nådigt...

Resten av helgen spenderades i Gräsbäcken där vi njöt av varma brasor, gjorde pumpalyktor och tog det lugnt. 


Och när vi kom hem fick vi finbesök av lillkusin Elise. Mina brorsdöttrar är så fina att jag blir alldeles tårögd bara jag tänker på det! 




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0