Citat Tuva

Underbara unge! Hon säger så mycket roligt.

Häromdagen när Nellie och hon lekte hör vi hur Tuva plötsligt utropar lite grinigt " Men nu får du ta och bestämma dig! Är du döv eller sitter du i rullstol?!?" 

Haha det visade sig att de lekte att Tuva var sjuksköterska :D

En annan dag ute i stugan frågade Tuva Boje

Tuva: Vill du en puss eller?
Boje: nej tack gumman inte just nu.
Tuva: Nehej då spottar jag dig på magen då

Ööhh...vart kom det ifrån? Hon har aldrignågonsin spottat på någon. Hahaha





Kommentarer
Ida

Älskar verkligen Tuvas citat! Kom & borsta Pantis någon dag ❤️

2014-05-25 20:43:39
URL: http://idooooos.wordpress.com
Gudrun

Jag kan skratta hemma för mig själv när jag tänker på Tuva och hennes kommentarer för hon är så unikt rolig och har en sådan stor personlighet!

2014-05-29 09:51:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0