Livet är fullt av härligheter

Idag fyller älskade lilla Nellie 4 år! Hon är så stolt :) Imorse väckte vi henne med sång. Hon fick ett eget skrivbord med tillhörande stol av oss. En klänning och ett halsband blev det också. Sedan firas hon av resten av släkten på söndag. 

I helgen beställde vi ny soffa, nytt soffbord och en ny tv bänk. Och så har jag målat om våra väggar i vardagsrummet så att de är riktigt vita. De var så himla skitiga. 

Den här veckan och nästa vikarierar jag på polhemsskolan i deras särskoleklass. Det är hur roligt som helst och det känns som jag har hittat hem. Men det blir inte många sekunder över till annat när man jobbar heltid, pluggar heltid oj bakar och fejar för ett kalas. Det var länge sedan jag skrev något här på bloggen men jag har haft fullt upp hela tiden. Men det är inte synd om mig. Kag njuter och har det bra. Allt är så roligt :D
Baby Nellie














Kommentarer
Ida

Jäkla sötunge ❤️

2014-03-13 00:02:38
URL: http://idooooos.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0