Semester

Vi har det underbart här i Turkiet! Resan hit givk hur bra som helst trots att vi inte kom fram till hotellet förrän 01.30 på natten. När man reser med en familj som är van att resa långt som t.ex. till Thailand tyckte alla att det kändes som vi precis startat resan när vi skulle landa. Det kan ha varit osmart av mig att låta Fredrik känna på detta, han går runt och tjatar om hur skönt det var med så kort resa.
 
Vår lilla fotomodell :D
 
Nellies bästa idag var när hon kurade ihop sig till en boll i poolen och ropade:
"Mamma, mamma! Titta jag är en Norjöt!!"
Jag fattade ingenting men en man några solstolar bort översa
tte och sa till mig:
"Hon är ju en jordnöt ser du väl"
Jo...visst såg jag ju det....ehm

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0