Parken zoo

Parken zoo är en riktigt bra park och vi är supernöjda med vårt besök där. Vi hade en underbar dag med precis lagom varmt och soligt. Vi såg många skojiga djur och tjejerna hade superroligt både i djurparken och på tivolit. Lilla Colin var så otroligt snäll. De enda gångerna han var vaken flinade han bara, och det va inte många gånger för han sov mest hela resan.
 
Apor med lååånga armar
Herr Nilsson. Det fanns jättemånga olika apsorter
Myrsloken var min absoluta favorit. Hur cool är den inte? Det  var omöjligt att få en bra bild på den här coolingen för han spatserade fram och tillbaka som en besatt.
Den har eventuellt världens längsta ansikte....
Jag läste i Aftonbladet för inte så länge sedan om en som hade en sån här Capybara som husdjur. De kallade den för en jättehamster....mm den kan väga upp till 70kg
Geparden fick vi inte se mycket av. ZZZZZzzzzzzzz
"Hej Timon. Vart är Pumba?"
"Nu vill jag gå till karusellerna"
Ståtliga djur
Vi letade efter Fantomen men han verkade va ute och jaga skurkar
Ankfiske
<3  <3  <3
<3  <3  <3
Äntligen var Colin vaken en liten stund <3
Blå sockevadd är inget jag rekommenderar...
En ful farbror i parken...
Fredrik vann som vanligt choklad. Han behöver bara gå i närheten av ett sånt där hjul så nästan flyger det choklad efter honom.
Söta Alva!

Kommentarer
Ida

Haha. Jävla Fredrik. Turgubbe! Jag vinner ALDRIG någonting sånt där!!

2014-06-29 20:19:33
URL: http://idooooos.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0