Långå

Då är vi tillbaka i paradiset. Långå är den vackraste platsen jag vet. När vi kom upp till fjällstrakterna med bilen idag satt jag och njöt och kände hur lugnet spred sig i kroppen. Vi gick direkt ner till vattnet och svalkade av oss efter den varma resan. Efter det gick vi ner och tittade till båten och passade på att kasta några kast med kastspöt. På mitt fjärde kast fiskade jag upp en 4,1 kilos gädda. Ruggigt viktigt! Det är på blod och allvar det här med vem som leder fisketävlingen! Det är bara så himla synd att mitt objektiv har blivit förstört av sand när vi varit utomlands så att jag nu måste ställa in skärpan manuellt. Tyvärr lyckas jag inte alltid med det. Så fort jag får råd blir det ett nytt objektiv. Men eftersom det inte är någon fototävling här på bloggen får ni hålla till godo med dessa bilder. 
 
 
 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0