Igen

Nu har jag gjort det igen. Fått för mig att jag ska sätta i löshår. Fredrik skrek rakt ut. Han hatar när jag har i löshår för han tycker att jag ser ut som en hippie. Men alla gånger jag satt i löshår tidigare har jag haft alldeles för kort hår för att ens sätta i löshår. Jag har aldrig orkat spara ut håret och försökt förlänga det för att få långt. Nu har jaf långt men fick för mig att det skulle vara roligt, fint och snyggt med längre. Det är jättespännande....nu. Får se vad jag säger om en vecka. Om det är hippievarningen eller inte. Mitt rekord är 3 veckor, en gång tog jag ur håret efter en vecka. Frisösyndrom. Jaja, det blir spännande det här :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0