På gång

Skön känsla. Jag har precis skrivit klart tentan. Nu ska den bara kollas igenom innan jag skickar in den imorgon. Det här gör att jag hinner dammsuga mitt extremt skitiga hem och att jag kan träna imorgon utan att ha något orosmoln hängandes över huvudet. 
 
En annan sak som gör mig glad idag är att jag precis fått besked att mitt betyg på förra kursen som blev satt till ett B, till min stora besvikelse, nu har ändrats till ett A. Jippie. Efter att ha kollat igenom min tenta igen så ändrade läraren det. Nu är det bara hålla tummar och tår för att den här tentan håller samma klass. 
 
Idag provade jag på poweryoga passet på korpen. Det var väl sådär. Det bästa med det var att jag stressade ner så att jag var lugnare i tankarna när jag skulle skriva det sista på tentan. Jag kan tänka mig att gå på ett sånt här pass någon gång för att stretcha bort träningsvärk men annars kändes det ganska så tråkigt. 
 
Eftersom jag nu börjat träna igen har jag också börjat baka bröd själv, som jag alltid gjorde när jag var mamma ledig. Tänk va mycket godare det kan vara med hembakt bröd än köpt! Nu skulle jag bara behöva lite nya nyttiga recept också. 
 
Som sagt. Jag är på gång. Det går bra nu. Känns bra. JAG FICK ETT A!!!

Kommentarer
Louise

Vill också baka bröd själv, har du nå bra recept kan du väl lägga upp de här :)

2014-01-26 16:21:33
Ella

Grattis till A:et! Fantastiskt bra jobbat! :)

2014-01-27 10:26:20



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0