ZZZZzzzzz

De sista veckorna innan livet var Tuva så otroligt trött. Det var i princip omöjligt att väcka henne på morgonen. Det tog flera timmar. Nu tar hon igen krafterna. Hon sov till 11.00 i förrgår, till 10.30 igår och idag väcktes hon kl 10.00 av att grabbarna plingade på dörren. Det är så skönt att hon får vila ut ordentligt. Hon jobbar på så bra i skolan nu så det är inte konstigt att hon blir trött. Varje dag jag hämtar henne på fritids sitter hon och skriver eller räknar fortfarande trots att skoldagen är slut. Min stora tjej <3
 
Vi brukar alltid åka till Långå på hösten för att ladda betterierna men det blev inte av i år eftersom jag hade min VFU period då. Inte blir det någon vinterutlandsresa i år heller. Det verkar ta hårdast på Tuvisen. Vi får nog tänka om till nästa år och åtminstone göra någon av de två resorna då så att hon får ett litet brejk. Dagarna tillbringar hon i pulkabacken. Nellie och jag sitter och väntar på att Charlotte, Alva och Colin ska komma hit så ska vi också gå ut i backen. Jag tar nog med kameran så kan jag lägga upp någon härlig vinterbild sedan.

Kommentarer
Anonym

Lilla stora Tuva, hon har så mycket i sig och kommer att lära sig så mycket! Underbart när hon vill sitta och skriva! 2015 here
comes!

2015-01-01 04:21:58



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0