Julen 2014

 
Vilken härlig jul vi har haft. Tre julfiranden med alla nära och kära, utom farmor och farfar till barnen som var utomlands. Vi är så bortskämda med en så stor och härlig familj. Tjejerna har fått så mycket fina saker och de är jättenöjda och glada. Jag gillade inte julen förut men i år har jag njutit av att få träffa alla familjemedlemmar. Det är extra roligt med alla små. Det är som vanligt inte det lättaste att få med Tuva på bild medan Nellie poserar mer än gärna så tro inte att jag favoriserar. Jag har lagt mycket tid till att truga för att få med Tuva på bild men inte lyckats så många gånger :P
 
 
Julfirande 1
 
 
 
Julfirande 2
 
 
Nellie har fullt upp :)

 
Nemo är sur för han fick flytta upp på övervåningen på julafton så att han inte skulle äta upp paketen
 
 
Julfirande 3
 
 
 

Kommentarer
Maria

Vad många söta bilder på alla både stora och små tjejer! Vad tråkigt att vi inte hann hälsa på er nåt, vi blev ju magsjuka i vanlig ordning. Tredje året i rad, vansinnigt! Men det var en mysig jul, tack för julklapparna till barnen. Tuvas brevpapper med hästar på fick bli en handduk istället, tomten kanske hittar brevpappret nästa år istället :) Kram kram

2015-01-09 11:42:03



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0