Sömnlös

För första gången på väldigt länge, kunde Tuva inte sova. Trots sovmedicin. Sen vi bytte till melatonin som hon har nu så har hon aldrig varit vaken när hon fått melatoninet. Inatt var första gången. Självklart hade jag suttit uppe och skrivit tenta till tolv så när hon började yla vid ett fattade jag ingenting. Jag fick gå in och lägga mig bredvid henne ock vi diskuterade skelett till kl 4. Skelett har ju blivit en symbol för skräck och Tuva blev rädd av att veta att hon hade ett skelett i sig. Stackarn. Jag ska säga att jag inte är så bekväm med den tanken jag heller. Nu är det bara att hålla tummarna för att det var mardrömmen som väckte henne och att det inte kommer att upprepas.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0