Safe haven

Sitter här med ljusen tända och väntar på mitt filmsällskap. Sjukt najs att kunna skylla på henne. Fredrik hatar när jag tänder ljus eftersom det blir så varmt. Han är dessutom inte särskilt sugen på att se kärleksfilmer, absolut inte en andra gång. Men vad är det man säger. När katten är borta dansar råttorna på bordet. Ikväll ska jag introducera Safe haven för Johanna. Jag då, jag ser den för fjärde gången. Alla är snygga och den är så där härligt förutsägbar. 



Imorgon börjar min tentavecka. Min första tenta. Spännande. Undrar vad den kommer att innehålla och hur den är upplagd. Undrar framförallt hur stor den är och såklart om jag får ett A. Det är iallafall det som är tanken! :p

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0