Stallet

Idag fick tjejerna och jag följa med Ida till stallet. Jag har alltid varit lite rädd för hästar och aldrig riktigt förstått det underbara med dem, förän Ida skaffade Pantis. Jag är lite kär i den där kraken. Hon är så fin och klok. Och helt fantastisk med barnen! Tuva älskade som vanligt varenda sekund i stallet. Nellie gnällde över att hon klev i hästbajset. När Tuva nickade bajs satte sig Nellie i bilen och väntade för att inte bli smutsig. Hon sa även till mig att hon förtjänade en ny prinsesskrona efter att ha klivit i så mycket bajs. Snacka om att tjejerna är olika. Jag tror Tuva tyckte lika mycket om att mocka skit som att rida. 










Kommentarer
Ida

Det är ju så roligt när Tuva uppskattar det så mycket ❤

2013-10-31 08:14:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0