Ny serie

Tuvas besök på skolan idag gick bra. De andra barnen älskade henne. De frågade hela tiden när hon skulle komma igen. Tuva verkade trivas bra men en gång blev hon ledsen och sa att hon inte ville gå där. Tyvärr tror jag att det är oundvikligt. Hon kommer att bli ledsen, hon kommer att längta tillbaka till sin gamla skola och sina kompisar. Då gäller det bara för oss föräldrar att försöka komma ihåg att vi gör det för hennes skull. I det långa loppet. Men nog kändes det som att jag var boven i dramat när hon blev ledsen idag. Jobbigt som tusan!

Jag har blivit besatt av en ny serie. Igen...! Många har tjatat på mig att börja se den här men det är alltid lika motigt att börja med en serie som andra ligger före med. Varför kan jag inte svara på, det bara är det. Nu är jag såklart skitnöjd att jag har så många avsnitt att sträck kolla på den här! Alltid det bästa som finns. Zombier. Så overkliga, töntiga, äckliga, fula men ändå så fascinerande. Jättekonstigt. Jag har alltid gillat zombies. Det måste bara vara världens konstigaste mening. Se serien vettja! The walking dead


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0