Fullt upp

På väg hem från jobbet, där det för övrigt var riktigt drag idag. Jag har inte ens tid att skriva blogg inlägg längre. Jag går ner i tid mer och mer på jobbet för varje månad som går men får mer och mer annat att göra så jag har ändå ingen mer tid att varken ta hand om huset eller hinna träffa mina vänner.

Vi har iaf ansökt om vårdbidrag så vi hoppas på att åtminstonde inte bli bankrutt på vägen. Men det tar ju tid med sånna saker så den som väntar får se.

Mina lediga dagar nästa vecka går åt till att på måndag spendera dagen på sjukhuset med Tuva som ska göra ett nytt EEG för att se om medicinerna hjälper. På tisdag ska vi dit igen och då ska hon göra en magnetröntgen på hjärnan. Tack och lov har de förstått att hon inte skulle palla det så hon ska sövas. Men det är ju så läskigt i sig bara det. Det blir en psykiskt tung vecka med andra ord. Den här veckan också för den delen, mycket oroande. Vi får hoppas på att det ger ett bra resultat!

Både Fredrik och jag är helt utmattade och sjukt trötta hela tiden. Trots att vi inte tycker att vi gjort nånting. Men allt det här tar nog mer på oss än vad vi själva förstår. Vi ser dock fram emot en helg i Sthlm bästa helg då vi ska på 30 års fest. Jätte jätte roligt ska det bli!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0