God morgon

 

Kl 9.00 imorse efter att jag lämnat kidsen gick jag och lade mig och sov. Det fanns 2 väldigt bra anledningar till det. Båda framkom av att Fredrik och jag har jobbat om varandra i flera veckor nu och sen höjden utav det blev när vi åkte till Långå utan Fredrik. Vi har knappt träffats nånting på vad som känns evigheter. Så det var riktigt mysigt att krypa ner och gosa in sig bredvid honom i sängen och bara känna att han var där. Den andra anledningen var att jag var så sjuuuukt trött. Det var meningen att jag skulle åkt och tränat på morgonkvisten men lite extra sömn kändes absolut nödvändig för att ens överleva. Nu sitter jag och väntar på att Linda ska höra av sig om det är kaffetajm snart. Hon har bf idag så jag hoppas att hon är inne på förlossningen istället ;) jag kan ju dricka kaffe själv om det skulle vara så :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0