Ryggskott

Imorse precis när jag skulle gå till jobbet upptäckte Fredrik att han hade fått ryggskott. Han tig sig inte ur sängen, allra mindre ned för trappen. Tuvas skola hade nån typ utav planeringsdag så båda tjejerna skulle vara hemma. Lyckat! Stackars Fredrik! Helena var en ängel och kom hit och hjälpte Fredrik med tjejerna några timmar. Men när jag kom hem möttes jag av mitt hem som stökigast. Jag tror nog aldrig det har varit värre, och då har vi oftast väldigt stökigt. Jag fick åka och handla, städa och nu är det dags att sova. Det är verkligen inte så jag vill spendera mina kvällar efter jobbet! Jag vill sitta i soffan och glo på diverse serier eller läsa en bra bok. Förhoppningsvis kanske det inte är lika kaosartat imorgon kväll då tjejerna varit på skola/dagis hela dagen.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0