Packlista

Har så smått börjat skriva ner en packlista för Thailandsresan. Det kan ju vara bra att börja så här tidigt så kan jag komplitera den hela tiden så fort nånting poppar upp i mitt huvud. Vi har bestämt för att packa i ryggsäckar eftersom vi ska åka runt en del. Ju mindre vi har att kånka på desto bättre. Idag har jag tagit beslutet att sminket är en av de saker som ska få vara hemma pga platsbristen. Liiite ångest laddat men jag försöker intala mig att jag är snygg utan. Trots 30års acnen. Om inte annat brukar jag sluta sminka mig när jag blir brun och förhoppningsvis blir jag det nån gång där nere. Dessutom hatar jag att tvätta bort skiten och skulle gärna ta semester ifrån det i 3 veckor.

Ett annat problem är skorna...tanken är att jag ska ha med ett par strand tofflor och ett par alltiallo skor....how to choose?!!!!?


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0