Mat

Jag har ju som räknat alltid haft problem med matintaget. På sista tiden har kött äcklat mig mer och mer. Tankarna på att börja laga vegetarisk mat har hela tiden ploppat upp. Men eftersom det känts så jobbigt att behöva laga olika maträtter (eftersom Fredrik vägrar att äta vegetariskt, med anledningen:Gud så tråkigt) Vi bestämde att lasagne stod på matlistan den här veckan och jag riktigt lände hur det växte i munnen på mig vid tanken på köttfärsen. Alltså bestämde jag mig för att prova att göra en egen vegetarisk. Och åh vad dum jag är som inte provat tidigare! Supergott! Och så otroligt härligt att kunna äta allt på tallriken utan att behöva oroa mig för vad det är för äcklig sena eller dylik äcklig kroppsdel som mals mellan mina tänder. Jag åt mer än på länge! Och Fredrik blev genast sugen på att smaka då det luktade så gott. Här ska provas mer vegetariskt!


Kommentarer
Louise

Gott! Recept tack! Och va fina muffinsen blev!

2012-10-31 20:59:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0