Uppdatering

När snön föll ner kom mysiga mössor och härliga halsdukar fram. När värmen kom tillbaka i luften känns långkalsongerna och de mysiga vantarna och härliga halsdukarna överflödiga. Dock kan jag ju inte sluta med dem nu, mitt i vintern. Twilight premiär biljetterna är bokade och det är dags att ännu en gång se Bellas ständigt lidande ansiktsuttyck. Mina äggstockar har gett sig till känna och vill helt plötsligt låta mig veta exakt var och när ett ägg släpps, vare sig en Ipren försöker döda deras ihärdiga plågor eller ej. Min 30 års acne vill inte sluta att infinna sig i ansiktet och ploppar upp i tid och otid. Mitt godissug nådde sin topp i och med inköp av lösgodis påsar varje dag, därför tog jag idag tag i träningen som tyvärr varit nollad i nästan 2 månader. Kändes så bra att jag nu sitter och svullar marängsviss efter att ha tömt den godispåsen jag köpte igår. Dessutom verkar min kissblåsa löpa amok och får mig att springa på toa stup i ett. Nu läser ni...gravid! Det tänkte jag också. Men Stickan visar nej. Tack och lov verkar det bara vara min kropp som cravar en ny graviditet och is acting out.


Kommentarer
Johanna - mamma till 3

Hosh. Alla goda ting är tre, men det räcker med två;)

2012-11-02 23:18:42
URL: http://Jobeah.blogg.se
Louise

Jag lider också. Id ägglossning varje månad, gör mkt mer ont än mensvärken!
Och finnar har jag också, köpte tom clerasil häromdagen!,!!
Herregud, trodde inte man skulle behöva det när man snart är 30 ;)

2012-11-03 14:42:06



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0