Träning

Jahapp då var jag här igen då. Då när klockan ringer allt för tidigt för att jag ska åka till gymmet innan jobbet. Just nu undrar jag hur fan jag nånsin kunnat tycka att detta är ok. Av mån konstig anledning, som jag inte förstår, lyckades jag släpa mig upp ändå. Mitt största problem just nu är att eftersom jag har svullat skit i 2 månader utan att gå upp i vikt, i smyg tänker att jag nog inte behöver träna eftersom jag ändå inte blir tjock. Enda anledningen att jag tänker så är att jag har trillat ur mina träningsrutiner. Igår när jag skulle träna för första gången har jag aldrig känt sånt stort motstånd till att gå till gymmet. Jag ville, ville, ville inte! Kan inte påstå att jag vill nu heller. Men jag vet ju att det blir bättre och att det slutar med en piggare och gladare Therese. Dags för skärpning!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0