Hej då koh samet

2 thailandsesor och en Egypten resa har jag klarat mig från magproblem. Men 3:e gången gillt i Thailand blev det. Igår var jag en döende kvinna som kräktes och hade jordens diarré. Dock tog det bara en natt och en liten del utav morgonen innan jag var helt tom. När jag gick på toa för nr2 kom det ut i samma färg och form som jag hade svalt det. Rensning av kroppen kan man säga. Men nu mår jag bra igen. Tack och lov!

Vi sitter och väntar på båten som ska ta oss till fastlandet för att sedan åka till koh Chang. Tyvärr skulle vi ha åkt på utflykt igår för att se den här ön lite bättre men jag kunde absolut inte åka på nåt sådant. Vi hoppas på att kunna åka från huset som vi ska bo i med alla andra sedan.

Det har inte gått att ta sig någonstans här och därför känns det helt ok att lämna efter bara 5 dagar. Hade jag inte varit sjuk hade vi nog kunnat tänkt oss att åkt igår redan. Vi är nöjda med vistelsen här men det ska bli skönt att slippa diskodunket som är här på nätterna!


Kommentarer
Johanna - mamma till 3

Vilka underbara bilder! Hoppas din sjuka håller sig bort så ni får fortsätta njuta av semestern. Häls familjen. kramar

2012-11-28 00:39:58
URL: http://Jobeah.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0