Botemedlet

Igår var det personalfest. Jag hade laddat för en söndag i vånda. Mitt mål var att åtminstone ta mig ur sängen till 18 snåret. Av annan anledning än att spy. Josefin inbjöd mig i hennes bakfylletips. 2 brustabletter resorb innan man går och lägger sig. Och 2 brustabletter resorb + 2 tabletter Ipren ca 2 timmar innan du ska "gå upp".
Vaknade 11 med jordens skallebank, förmodligen fortfarande berusad. Fick ta den sedvanliga turen in till toan och få upp det sista giftet på ytan av magsäcken. Sen stoppade jag i mig tabletterna och drack resorb, somnade, sov 3 timmar och vaknade. PIGG! Självklart trött och allmänt äcklig. Men uppe ur sängen, jag till och med åt. Jag har ätit mat 2 ggr idag, i vanliga fall på bakfylledagar får jag vara glad om jag får i mig nån enstaka tugga. Tack Josefin för bästa tipset! Nu är det förhoppningsvis slut på alla timmar i fosterställning nedanför toan på det kalla, hårda golvet med kräksmak i munnen. Ingen trevlig syn...


Kommentarer
Linnéa

Haha vad bra! Då får vi ta en tjejmiddag snart tycker jag så vi får ses lite och så att en vinsugen själ som min mättas lite...

2012-11-11 21:33:41
Anna Nylen

Precis så gör jag med, en resorb innan sänggång o en ev ipren ( fått för mig att de funkar) sen en reorb till dagen efter, funkar super då jag oxå blir bakos numer, de kommer med åldern, :)

2012-11-13 19:50:45



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0