Nytt beroende

Som sagt. Nytt beroende....förvååånad?!!? Nä jag förstod väl det!

Snälla spela Rumble med mig! Jag heter tezzanjanson. Det är asakul och sjukt beroendeframkallande. Dessa appar.... =P



Vänta...det kommer mera!

White Collar. Ny serie. SJUKT snygg kille. *Dregglar* Om inte för annat så bara måste man se den för att han är så djävulskt snygg! Första säsongen var kanske ingen säsong man ska sträckkolla på då avsnitten liknar varandra ganska mycket. Karaktärerna är dock mycket intressanta och gjorde därför att jag fortsatte. Åh hur glad är inte jag för det nu då?!? Säong 2 rockar fett! Alla är snygga och helt enkelt grymma. SE DEN!

Secret Cirkle.
Jag har inte riktigt tagit mig igenom första säsongen av den här än då den är 27 avsnitt lång. WOW! Men det kan nog behövas med alla mystiska saker som är i görningen. Det här är en serie som man fastnar i från första minutrarna. Verkar ha potential tycker jag!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0