Normal??!?

Jag har kunder som klagar på sitt hår VARJE dag. Mitt hår är för tjockt, mitt är för tunt, mitt är för lockigt, mitt är för rakt, mitt är för flygigt, mitt är för grått, mitt växer för fort, mitt växer för sakta. Oftast får jag påpeka att det finns de som har det värre. Andra har anledning att klaga, men de flesta inte. Mitt hår då...om ni undrar, är helt perfekt. Det är både lockigt och rakt. (Lockigt i bak och rakt i fram) fläckvis är det blondt och fläckvis är det gyllene. Det är svårt att ha sin egen hårfärg när man har runda blonda fläckar överallt, men vad gör väl det? Jag vill ju ändå färga det! Sen är det är fårkrull i bak och inte får att få en ynkaste lite än våg i fram, det klagar jag inte på, det vill vi väl alla ha?!!? Att det sen är hästtagel kvalité är ju mysigt. Fredrik brukar fråga om jag försöker göra en peeling på honom när jag lägger mig mot hans bröst för att gosa. Man skulle kunna likna det lite vid könshår....men det vill vi ju alla ha! Jag ä inte bitter!!


Kommentarer
Johanna - mamma till 3

Hahahahahahaha jag dör.

2012-06-16 09:48:34
URL: http://jobeah.blogg.se/
Fung likes Tagel

Men det är ju varje männskas dröm! Att ha lite av varje och tagel till på köpet!!

Kanske bjuder sommaren på lite ljusa slingor härnäst :) Det ligger liksom i tidsepoken... Vaggar i vädret!

2012-06-20 15:36:43



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0