Allergi

Jaha jag antar att det nu är konstaterat. Jag är allergisk mot nånting som sommaren har att erbjuda. Why!!?!!? Jag älskar ju sommaren typ mest av alla, jag vägrar att vara dålig under den kort perioden som den är här och hälsar på! Men nu efter 2 dagar då jag tagit receptfri allergi medecin och allerginässpray så är förkylningen i stort sett borta. Vilket såklart är skönt, men det hade hellre fått vara en vanlig förkylning.

Eftersom det är kaotiskt mycket att göra på jobbet hoppar jag in extra FaceTime ära och konstaterar att det fortfarande är 9 arbetsdagar kvar till semestern. Lika bra att ösa på hela vägen fram till mållinjen! Provisionen lutar åt att nå sina topphöjder den här månaden. Weeeeee!


Kommentarer
Johanna - mamma till 3

Kul när pengarna rullar in^^

2012-06-12 09:44:53
URL: http://jobeah.blogg.se/
Sandra

TÄVLING PÅ BLOGGEN! 350 KR PÅ NELLY.COM!



Hej jag behöver din hjälp, min son är med i en fototävling och jag behöver nu så många röster som möjligt, därför har jag dragit igång en tävling i samband med det.



Det är jätte enkelt, du skall endast rösta på min son och då är du med att deltar om 350 kronor i presentkort!



Gå in här för att komma till tävlingen http://sandracederbom.blogg.se/2012/june/tavling.html



är lite smått desperat så ursäktar om jag "störde" men en röst är bättre än ingen, tack på förhand :D

2012-06-12 10:34:30
URL: http://sandracederbom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0