Sista dagen i Khao lak

Nu är det sista kvällen för oss här i khao lak. Jag har förökt lägga ut bilder på bloggen i 2 dagar nu men det funkar inte så nu håller jag på att ladda in några på facebook istället.

Idag tog vi en taxi till en annan strand här i Khao lak. White sand beach. Det var härligt att prova på en ny strand över en dag. Sen gick vi på marknad Fredrik, Tuva, jag och Nellie. Ungarna fick handla lite av varje och så käkade vi en massa mumma.

Tiden bara springer iväg här så vi har inte hunnit med en tur till Similian Islands som vi hade tänkt oss. Men det känns inte nå roligt att stressa heller. Dessutom hade inte barnen kunnat följa så då hade vi behövt åka i omgångar. Vi får se vad surin har att erbjuda. Vi kanske åker på nån tur där.

Det märks att jag har blivit gammal för jag klarar inte av att ligga i solen som jag har gjort tidigare. Några minuter sen måste jag upp och gå lite så jag inte svimmar av i värmen. Men att ligga i skuggan och njuta är ju inte direkt fy skam det heller.

Hörde att det kommit mycket snö hemma. Brrrr....vi önskar att vi skulle vara borta i 3 veckor. Jag vill verkligen inte ha nån snö. Sandstränder, paraplydrinkar, färska tropiska frukter och vajande palmer ska det vara!

Kommentarer
Mamman

Njut av paraplydrinkar,tropiska frukter och sandstränder en vecka till!Jaså, åldern har hunnit ikapp dej också vad gäller solandet!Det har kommit snö, men inte så mycket. Idag har det varit en kanondag med mycket sol o 5minus! Vi längtar så mycket efter Tuva&Nellie, krama om dom från oss! Kram kram

2012-01-29 16:02:50



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0