God fortsättning

God fortsättning på er alla. Jag tyckte inte att ett nytt år kändes ett dugg speciellt i år. Passade på att vila upp mig ordentligt i nyårshelgen. Riktigt skönt!

Betaglucare verkar göra sitt jobb. Sötsuget är borta med vinden. Men shit va äckligt det är! URK! Jag vet inte hur länge jag står ut.

Nu är det bara 19 dagar kvar till thailand!Iiiiih va skönt!

Träningen går riktigt bra nu men jag kände precis att jag fick lite ont i halsen. Gode Gud låt mord vara frisk nu så jag får träna vidare.


Kommentarer
Klas Rosell

Hej Therese,



Har du provat Betaglucare hjärtan? Smakar krispigt gott och är precis lika effektiva som pulvret. Sänd mig din adress, så skickar jag några provpåsar.



Bästa hälsningar



Klas (Rosell)

Prorsum Healthcare AB

2012-01-09 08:27:03
URL: http://www.betaglucare.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0