Skjut mig

27 februari kommer bli markerad som årets värsta dag i min kalender 2012. Jag måste ha missat anonsen i tidningen men det måste ha stått sånt här:
Alla gävlebor som ej äger dusch och inte har tvättat sig på minst 6månader är idag välkommna till Tessan på Haircity. Juu värre du luktar desto bättre! Pensionärsrabatt ges. Även fulla alkoholister sökes. Kom gärna packad!
Ni kan ju tänka själv hur trevligt det är när det luktar piss,svett,spyor och lort att då gräva fingrarna i det håret. Åååhhh vad jag blir sugen på mat. Men med tanke på allt som suttit fast i hårbottnarna idag har jag säkert kunnat skrapa ihop ett mål mat från rester där i. Fyllisen var iaf ren i håret hon. Men om möjligt ännu värre. Åh jag är så törstig vänta ska jag ta lite vatten sa hon och slurpade renad vodka ur en Loka flaska. Nä men jag har Inge luktsinne kärring, jag fattar inte vad det är. Hon hade lika gärna kunnat ha sjuttisen med sig!Dessutom stupade
Hon på kanten upp till shampooneringarna och stöp i golvet med ett brak. Hela armbågen på tröjan var full i blod när
Hon gick sen. Så brukar jag också ramla när jag är dyngrak.
Nejen om jag ska se det från den ljusa sidan såBlev jag smalare på grund av illamående så lunchen inte fick att äta. Och dagen kan väl bara bli bättre. Eller....?

Kommentarer
cee

Det känns som att dina berättelser om det äckligaste du har varit med om inom ditt jobb verkar ha fått konkurrens :P Stackare! Du gör ett strålande jobb :)

2012-02-28 08:54:23
URL: http://cajin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0