Ny energi

Min lediga torsdag förvandlades just till en "jobba extra"- torsdag. Jag är fullt medveten om att jag har varit gnällig här på bloggen på senaste tiden men jag tänkte jag skulle försöka gå till jobbet med ett glatt sinne imorgon och ändra på den dåliga trenden. Dags att börja se saker positivt och låte bli att bli nedbryten av lite smuts, fylla eller bestämmande föräldrar. Jag fick iaf nån härlig timme i solen idag. Ljusterapi är den bästa medecinen. Solen kan bota den mest deppiga tid.
Just nu tänkte jag försöka peppa mig inför morgondagen med ett springpass tillsammans med Johanna. Som för övrigt har tagit hand om mig idag. Lagat mat åt mig och mina ungar, matat mig, plockat undan efter mig, bytt blöja på mig...eller det var så det kändes iaf. SÅ bra är hon på uppgiften att ta hand om andra. Jag bara flöt med. Supermorsa!

Kommentarer
Johanna- mamma till 3

Hahahahaha du är rolig du:D

2012-02-29 22:38:42
URL: http://jobeah.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0