Mae phim

Nu har vi kommit till huset i mae phim. Det är nästan ett palats. Med egen pool. Och det bästa av allt, mjuka sängar. Jag har blåmärken på båda låren efter att ha försökt sova på sida i alla de andra sängarna som var stenhårda. Jag vet inte om sängarna var SÅ hårda eller om det var jag som var SÅ tung...

Det är jätteroligt att ha mött upp de andra! Det blir verkligen en perfekt resa att både ha egen familjetid och avsluta med stor gemenskap nu.

Här i mae phim är allt jätte billigt. Mycket billigare än på alla andra ställen vi varit. Vattnet är kristallklart och så är det långgrundt, så det är perfekt för barnen. Men ungarna älskar ju såklart poolen så det blir nog en pooldag imorgon för mig och ungarna.

Området som vi bor på är ett inhägnat område med en massa lyxvillor. Det blir i stort sett bara svenskar här inne. Det är ett riktigt desperate housewife område. Väldigt najs!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0