Ätstörning

Ända sedan jag var liten har jag haft problem med mat. Jag tycker helt enkelt inte om! Det är svårt för matälskare att förstå, men det är verkligen inte kul när man inte tycker om. Det handlar inte om att jag väljer att sitta och peta i maten och gnälla som många tror. Jag VILL tycks om, men det växer i munnen på mig och så kräks jag. Nu har jag inte ätit på en vecka och till och med mina favoriträtter smakar vedervärdigt och växer i munnen. Hunger har jag slutat känna för länge sedan. Idag provar jag att knapra lite på en flottig pizza. Det har faktiskt gått bättre än nåt annat hitills den här veckan. Kan inte den här perioden bara gå över?!!? Jag vill ju träna!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0