SM GULD!!

GRATTIS Brynäs till segern! Äntligen! Fredrik och jag satt hemma i soffan och grämde oss att vi blivit utan biljetter. När vinsten var ett faktum deppade vi lite för att vi inte kunde åka ner på stan för att fira. Såg bilder på ett fullproppat Rådhustorg! :)
Härligt alla Gävlebor! Så ska guldet firas.

Några minuter senare vaknade Nellie med nästan 40 graders feber och glädjeruset fick ge plats för oron som bara en förälder kan känna. Helt plötsligt var jag överlycklig att jag inte var på stan och firade när min lilla juvel behövde mig. Febern ville inte gå ner med medecin så vi fick öppna altandörren för att släppa in kylan. Stackars liten skakade som ett asplöv och Bönade om att få en filt.
Men kylan hjälpte efter en stund och vi kröp ner i sängen näsa mot näsa, lillisen och jag. Hjärta!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0