Tuva story

Tuva och jag var och handlade här om dagen. När vi satte oss i bilen följde en intressant konversation.... Tuva: Mamma glömde du inte att köpa sånna där som hänger? Jag: Vad då som hänger? Tuva: *viskar* men maaaaammma (tyckte tydligen att jag var pinsamt korkad som inte förstod) Jag: Men Tuva du måste förklara vad du menar? Vad är det som hänger? Tuva: *suckar* Men mamma...! Sånna där snoppar som hänger som man stoppar in i pullan Jag: öööööhhhhh......vad?!? Tuva: Jaaa....sånna som du har när du kissar..... Jag: Tamponger? Tuva: Jaaa tanlonger (supernöjd över att ha kommit på det) Jag: Neee sånna skulle vi inte ha Efter en stunds tystnad...(och hon uppenbarligen glömt ordet tampong) Tuva: Mamma...det var nog pappa som sa att du behövde snoppar ....OK! Tack för att du inte sa det när vi stod i kö i kassan inne på citygross älskade dotter!

Kommentarer
Louise

HAHAHAHAa

2011-10-02 10:58:18
URL: http://lollo83.blogg.se/
Sofie

Hahahahaaaa!! Jag dööööör ;) underbara unge! =) Puss på er!!

2011-10-05 09:04:15
URL: http://www.sofiesida.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0